משאיות מנוף לביצוע מגוון עבודות בניין

קו

 

משאיות מנוף מסייעות בעבודה למקומות גבוהים ובנוסף מאפשרות תזוזת חפצים והרמתם, העברת בתים ומפעלים. השימוש בהם הוא זה המאפשר עבודות בניה לגובה לרבות מגדלים אשר קיימים היום ובעצם מאפשרות לקבלנים לתכנן את הבנייה בצורה שונה ואלו בעצם הן המאפשרת אכלוס רב יותר של אנשים במקום אחד. ניתן לייחסן את שינוי אופיו של הבניה בשנים האחרונות גם במגזר הפרטי וגם במגזר הציבורי.

 

 סוגי משאיות מנוף

ישנם שלושה סוגים מרכזיים של משאיות מנוף אשר כל אחד יכול להתאים לסוג עבודה אחרת.

 

משאיות עם מנוף סל:

משאיות מנוף עם זרוע, כאשר בקצה כל זרוע יש חיבור לסל. בתוך הסל נמצאים הפועלים וכך ניתן להרים אותם למעלה. מנופים אלו מיועדים לעבודות גובה שונות: ניקוי חלונות של מגדלים, שיפוץ חזיתות של מבנים גבוהים, תליית פרסומות לאורך בניינים ושילוטי חוצות, גיזומי עצים ועוד.

 

משאיות עם מנוף הרמה:

להבדיל מהסוג הקודם של משאיות מנוף יעילות אשר מרימות את הפועלים, סוג זה אחראי על הרמת חומרי המליטה לרבות מוצרים לאמבטיה ורצפות, עצים וריהוט כבד לבניינים גבוהים. חשוב לשים לב כי טרום משאיות המנוף, העבודה כלל לא יכלה להתבצע לגבהים הללו וגם אלו שכן התקיימו נזקקו לצוות רב ומיומן שנאלץ לסחוב אותם לבדו. וכעת, אין צורך להיעזר בכמות גדולה של סבלים אשר יעמיסו ציוד או ריהוט ויעלו אותו לקומות גבוהות, תוך מעברים באזורים צרים ומסובכים. חייבים לזכור כי פרטי ריהוט שונים כמו מקרר ופסנתר שחייבים לשמור על תקינותם, מצריכים יתר זהירות. כמו כן, עדיין עבודות אלו הן מסובכות ויש לוודא לפני העבודה כי המנוף תקין והוראות העבודה הועברו לפועלים

 

משאיות עם מנוף כננת:

משאיות אשר בקצה שלהם מחובר סליל הקשור אל כבל. העבודות המתבצעות עם משאית זו הם עבודות תת קרקעיות לעומק כמו הטמעת צנרות אינסטלציה וציוד נוסף בעת בניית בית ולחילוצי טרקטורים או משאיות.

 

 

העבודה בהן הינה בטיחותית ביותר ומאפשרת לעובד להגיע בבטחה למעלה ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, ובנוסף, מאפשרת חסכון רב בעלויות וקיצור משמעותי של זמני הבנייה.

עותמאן חסן ובניו בע”מ  

עבודות מנוף, העברת מפעלים, משאיות מנוף, חומרי מליטה

סניף צפון - דיר אל אסד ו ת.ד 95 ו טלפון: 04-9988772 ו פקס: 04-9988275

סניף מרכז - רמת אביב, תל אביב ו ת.ד. 17190 ו טלפון: 03-6990610 ו פקס: 03-7440002

אודות הנגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים