עבודות מנוף בעיר הגדולה

קו

 

סגנון הבנייה העירוני השתנה מקצה לקצה בעשורים האחרונים וכעת ניתן לראות בכל הערים את סגנון הבנייה שעולה כלפי מעלה, כלומר שלל של מגדלים ורבי הקומות אשר צצים בכל במקום והם המאפיינים הראשיים של הבנייה המודרנית. אודות להתקדמותם של כלי העזר בבנייה, לרבות משאיות מנוף ומגוון של חומרי מליטה איכותיים וחזקים, יש תוצאות הנראות לעין ללא היכר ובמהירות יחסית, וכך נוצרות ונבנות שכונות שלמות שמאיישות אנשים רבים. למעשה, כל עבודות בנייה, בין אם מדובר בבניית מבנה חדש או בשיפוץ מבנה, יש שימוש בעבודות מנוף על כל סוגן.

 

היתרון המשמעותי של העבודות מנוף היא תיעול העבודה גם מבחינת צרכי כוח אדם והורדת כמויות של עובדים וגם מבחינת קיצור משמעותי של זמן העבודה והנגשתה, תוך יצירת סביבת עבודה בטוחה ומסודרת. הפעלת הכלי מצריך אך ורק עובד אחד, כאשר למעשה לפני זה היו צריכים להפעיל צי של פועלים אשר יסייעו וייקחו חלק בפעולה פשוטה שהיום נעשית בקלות ובמהירות.

 

סוגי עבודות מנוף השכיחות ביותר:

  • עבודות באתרי בנייה
  • עבודות הרמה באמצעות סל
  • עבודות לגננות ולאדריכלות נוף
  • הרמת והעברת מבנים ניידים
  • הרמת והעברת מטענים
  • הרמת ארונות תקשורת
  • רמת קירות גבס
  • שינוע חפצים כבדים וחומרי מליטה ועוד

 

 

על מנת לבצע את העבודות מנוף על הצד הטוב ביותר יש צורך במיומנות ושליטה מוחלטת בידע המקצועי באותו התחום. חשוב שהחברה המספקת את השירות תהיה מעודכנת בתקנות העבודה ובהוראות הפעלת הציוד ותהיה מתודרכת בכל מצב אשר יכול להיגרם בנסיבות העבודה ותדע לתת את הפתרון והמענה הנכון.

 

עבודות מנוף איכותיות דורשות מקצוענות ללא פשרות, ולכן אסור, מסיבות כאלו ואחרות, להתפשר על חברה שאינה בעלת ניסיון וידע, ויש לבדוק שאכן היא ביצעה בעבר מגוון פעולות והינה בעלת מוניטין, וציוד תקין ומתוחזק היטב. על החברה להיות בעלת צי מנופים ומשאיות של החברות הטובות ביותר הקיימות בשוק וצוות עובדים מיומן אשר חי את הנושא ועובד על פי ההנחיות. יש לוודא כי העבודה נעשית תוך אחריות מלאה לצוות העובדים, לאיכות העבודה ולתוקפה לזמן הארוך, על מנת שאתם תוכלו ליהנות מחוויית מגורים בטוחה, נעימה ואסתטית לשנים רבות.

עותמאן חסן ובניו בע”מ  

עבודות מנוף, העברת מפעלים, משאיות מנוף, חומרי מליטה

סניף צפון - דיר אל אסד ו ת.ד 95 ו טלפון: 04-9988772 ו פקס: 04-9988275

סניף מרכז - רמת אביב, תל אביב ו ת.ד. 17190 ו טלפון: 03-6990610 ו פקס: 03-7440002

אודות הנגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים