עבודות מנוף מיוחדות

קו

 

עובדים על פרויקט חדש? מתכננים מבנה חדש? חולמים על שיפוץ כללי לכל הבית? תנסו לדמיין אתר בנייה ללא האמצעים העומדים לרשותנו היום. נראה שעיקר העבודה המסיבית באתרים מתבצעת בעזרת מגוון עבודות מנוף מסוגים שונים.

 

היתרון המובהק של עבודות המנוף הם כמובן האופציה של ההנפה וההרמה למעלה. צורות בנייה השתנו מהקצה אל הקצה עקב אביזרים אלו וכעת ניתן לבצע עבודות גובה ללא בעיה ובניצול מרבי של כוח האדם שאחראי אך ורק על הנפת המנוף ולא צריך לסחוב פיזית את הציוד ואת עצמו למעלה. פתרונות הבנייה אשר המשאיות הללו נותנות הן לא מובנות מאליהן משום שלא היה ניתן לבצען את אותן העבודות בלעדיהן. רק תנסו לדמיין את ביצוע העבודות הללו היום ללא עבודות מנוף באתרי בנייה, שכן החיסכון המאמצים ובאנרגיות אודות לפעולה פשוטה מאוד של המשאית היא מדהימה.

 

יתרון נוסף בעבודות אלו הוא דרכי הגישה למקומות צרים ואזורים סבוכים אשר דורשים פתרונות יצירתיים. מבנה המשאית השתכלל גם הוא בשנים האחרונות וכעת ניתן באמצעותו להגיע גם למקומות הלא שגרתיים ולאפשר בנייה נוחה, קלה ובעיקר בטוחה בכל תנאי הסביבה, ועל העובדים להיות נגישים לכל בעיה ולהגיע לפתרונות יצירתיים גם כאשר מדובר בעבודות מנוף מיוחדות, בסביבה לא נגישה ובתנאי שטח קשים. תכנון המשאית צריך לאפשר תנועה נוחה למשאית תוך שמירה על יציבות בנסיעה גם בדרכי אפר וגם בכבישים.

 

  מנוף 150 טון - 2

כמו כן, גם תנאי מזג האוויר כבר פחות מהווים בעיה משום שהאדם היושב בתוך המשאית מוגן ויכול לבצע את עבודתו ללא הפרעה. כאשר מדובר בעבודות פיזיות הגשם ושאר המשקעים יכולים להוות סכנה של ממש לפועלים, שכן הסיכון להחלקות ולנפילות גדול יותר ובעבודות גובה זה עלול להיות קטלני.

 

החברה אשר מספקת את המשאיות והציוד לרוב היא גם זו שתספק לכם את שירותי עבודות המנוף. צוות החברה חייב להיות מיומן ועתיר בניסיון שכן הידע וביצוע תקין של העבודה הוא זה שיקבע האם הבניין שעתידים לגור בו משפחות רבות יחיו בו בנחת לאורך זמן או בצל הסכנה מחשש לחוסר יציבות. אך לא מדובר רק על התוצאה של העבודה, אלא גם על מהלך העבודה בשטח. נתקלנו לא מעט במהלך השנים בתאונות עבודה כשהפגיעה בעובד יכולה להיות מפציעה קלה ועד אפילו מוות ולכן חשוב להקפיד על כללי עבודה נכונים, להתעדכן בהנחיות של משרד העבודה ולהקפיד להוראות הקבלן בשטח.

עותמאן חסן ובניו בע”מ  

עבודות מנוף, העברת מפעלים, משאיות מנוף, חומרי מליטה

סניף צפון - דיר אל אסד ו ת.ד 95 ו טלפון: 04-9988772 ו פקס: 04-9988275

סניף מרכז - רמת אביב, תל אביב ו ת.ד. 17190 ו טלפון: 03-6990610 ו פקס: 03-7440002

אודות הנגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים