משאבים בהעברת מפעלים

קו

 

ביצוע העברת מפעלים אינו תהליך פשוט משום שעל מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, יש צורך לגייס חברת הובלות מקצועית אשר מתמחה בתחום זה. היא צריכה להיות בעלת יכולות מתאימות לכך ולהיות מוכנה וערוכה לשלב מספר של תהליכים מורכבים, כאשר היקף העבודה מקשה על הארגון והסדר הנדרשים במצב כזה.

 

כאשר קיים הצורך לבצע העברת מפעלים, חשוב לעשות זאת בצורה תקינה מכל הסיבות הברורות מאליהן, ולכן יש צורך לבדוק את איכות הציוד ואיכות הצוות אשר מבצעים את המעבר ולכן חשובה גם החברה אשר בוחרים לבצע את העברה.

 

על החברה הנבחרת לבצע את העבודה, חובה לשמור על התקנות ועל הכללים וכן לבצע בדיקת איכויות על פי תו התקן ולשמור על ציוד חדיש ותקין ללא דופי ובצורה מושלמת. מדי תקופה של כמה חודשים יש לבצע בדיקה ורענון של כלל הציוד שכולל את המשאיות ואת המנופים. בנוסף, חשוב גם לרענן את הנהלים לעובדים אשר הם מתעסקים עם ציוד עדין ורגיש במשקלים גבוהים מאוד.

 

כל המערכות של המפעל נמצאות במצב רגיש מאוד כאשר הוא נמצאת בשלבי ההעברה, וכדאי לנצל את זה על מנת לבצע ספירות מלאי, בדיקת חוסרים וכו'. זה גם הזמן לבצע בדק בית לגבי תקינות ואיכות המכשירים, בדיקת צוות העובדים במפעל ונכונותם להירתם למשימה המורכבת הזאת.

 

טרם כל העברת מפעלים נכונה חשוב לעשות סכימה של המפעל במיקומו הישן ושל תכנון המפעל במקומו החדש, לבצע סדרי עדיפויות וחלוקת זמנים. העדיפות במקרה הזה, לכל הגורמים בעניין, היא כמובן לסיים את המעבר בזמן הקצר ביותר ודבר זה דורש עבודה יעילה, מסודרת ונכונה. בעל הבית של המפעל תמיד יעדיף לסיים את העבודה כך שהעבודה תסתיים במהירות האפשרית על מנת לחזור לשגרה ולא לפגוע בתוצרי החברה מול הלקוחות ומול הספקים.

 

החברה המבצעת את ההעברת מפעלים צריכה להיות ערוכה לתת את המענה ואת הפתרונות בשטח על מנת למקסם את יעילות העבודה ולא לתת לכשלים שיצוצו בדרך לפגום בלוח הזמנים ובאיכות העבודה. יכולת ההעברה עם עבודות מנוף ופתרונות שינוע נכונים יתנו לכם את ההבטחה כי גם העברת מטענים בעלי משקלים חריגים וחומרים מסוכנים יטופלו ברגישות המתאימה לנושא. יש לציין כי טיפול לא נכון עלול ליצור נזקים שיכולים לבוא לידי ביטוי בעיכוב זמני העבודה, פגיעה ברכוש ואף פגיעה בנפש.

  מנוף 37-45
 

עותמאן חסן ובניו בע”מ  

עבודות מנוף, העברת מפעלים, משאיות מנוף, חומרי מליטה

סניף צפון - דיר אל אסד ו ת.ד 95 ו טלפון: 04-9988772 ו פקס: 04-9988275

סניף מרכז - רמת אביב, תל אביב ו ת.ד. 17190 ו טלפון: 03-6990610 ו פקס: 03-7440002

אודות הנגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים