עבודות בטיחותיות עם משאית מנוף

קו

 

בעלי מקצוע רבים נעזרים במשאיות מנוף לביצוע עבודות שונות כמו בניה, עבודות חשמל ואפילו גננות. כאשר מדובר על שטחי עבודה גדולים במיוחד, ההיערכות צריכה להיות בהתאם ויש צורך להיעזר בכלי רכב רחב וכבד אשר יוכל גם לשאת את הציוד וגם להעבירו לאתר הבנייה. פרויקטים שונים מתבצעים בקלות יותר בעזרת סיועה של המשאית שעוזרת לתעל את העבודה מבחינת עלותה הכלכלית ומבחינת מהירותה.

 

ישנן עבודות אשר ללא משאית המנוף היו הופכות להיות מסורבלות ומורכבות עוד יותר ממה שהן היום, כך שכל פעולה פשוטה ללא המנוף הייתה דורשת צי של פועלים וכלי עבודה מתאימים. מדובר בחסכון כלכלי לא רק מהפן של כוח האדם שצריך להחזיק, אלא גם מהפן של שעות העבודה שמתבזבזות. ההפעלה היא פשוטה באמצעות נהג מיומן ומקצועי אשר שולט במשאית ומפעיל אותה מלמטה. כמובן שזה תורם גם לבטיחות העובדים הנמצאים באתר, שכן סוג העבודות הללו הן ברמת סיכון גבוהה וכאשר מדובר בעבודות גובה הדבר מסוכן עוד יותר.

 

בנוסף, ישנן עבודות שבכלל לא היו אפשרויות ללא משאיות מנוף כמו מגדלים גבוהים, מרכזים מסחריים רחבי ידיים ובכלל כל סוגי הבנייה לגובה שמאפיינת כל כך את הבנייה המודרנית. באמצעות סוגי המשאיות השונות ניתן להרים את ציוד הבניה וגם את האדם בתוך סל המחובר למנוף וכך הוא יכול לבצע בקלות עבודות כמו טיוח, ציפוי אבן או קרמיקה לחזית הבניין, צביעה ועוד.

 

 

מנוף פולטרילר 1

כמו כן, גם עניין הרמת הריהוט לאחר הבנייה היא דבר לא פשוט בכלל ללא משאית מנוף. לעתים יש כלים כבדים במיוחד כמו פסנתרים, מקררים, ספות ומיטות שאין אפשרות אחרת להביאם לקומות העליונות. מדובר ברהיטים כבדים ומסורבלים שהעברתם ע"י שירותי הובלה רגילים יכולה להזיק להם, לפגוע או לפצוע אותם. לאחר סיום העבודה, נשארת כל הפסולת באתר, וגם אותה יש צורך לפנות ביעילות, במהירות ובבטיחות.

 

כאשר בוחרים חברה המבצעת את העבודות באמצעות משאית מנוף מקצועית הדגש צריך להיות בראש ובראשונה על הבטיחות. אין להקל ראש בעניין הבטיחות שכן חיי אדם תלויים בתחזוקה המכנית של המנוף ובתחזוקתו. עדיף להשתמש בציוד חדיש ושמור היטב וכך יוכל לבצע את העבודות בזהירות יתרה. אך לא רק מצב הכלי הוא שחשוב, גם יש לבדוק שמדובר בחברה אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון מוכח בשטח. הנחיות העבודה בשטח הם האלף-בית של בסיס ביצוע כל עבודה וצריך לוודא כי הפועלים ערים להנחיות ועובדים על פי התקנים. תאונות עבודה עלולות להיגרם בטרגדיה של ממש ללא הקפדה על כללי הבטיחות.

עותמאן חסן ובניו בע”מ  

עבודות מנוף, העברת מפעלים, משאיות מנוף, חומרי מליטה

סניף צפון - דיר אל אסד ו ת.ד 95 ו טלפון: 04-9988772 ו פקס: 04-9988275

סניף מרכז - רמת אביב, תל אביב ו ת.ד. 17190 ו טלפון: 03-6990610 ו פקס: 03-7440002

אודות הנגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים