עבודות מנוף באתרי בנייה

קו

 

בימנו אתרי בנייה בעולם וברחבי הארץ בפרט מזוהים בסביבת עבודה בעלת ריבוי ציוד לרבות מלגזות, משאיות ומשאיות מנוף. ציוד זה מקל על העבודה ומאפשר פתרונות יעילים של הרמה, פריקה, העמסה והנעתם בשטח. מדובר בפתרונות אשר נותנים מענה זהיר וחסכוני למצוקות אשר נתקלו בהם הפועלים בעבר. באמצעותו ניתן לבצע מגוון רחב של מטלות, תוך שמירה על בטיחות מריבית גם בסביבות עבודה שהן לא שגרתיות, וההתנהלות בהן לא נוחה ובעלת תנאים מאתגרים. כמו כן, שירותי ההנפה של משאיות מנוף משמשות לתחומים רבים על פי סוגן ויכולות להתאים למטרות רבות. ישנן משאיות בגדלים שונים על פי אופי וסוג העבודה.

 

באתרים ישנן סוגי שונים של עבודות מנוף בטיחותיות באמצעות משאיות שונות היכולות להגיע לגובה של עשרות מטרים. משאיות בעלות סל מאפשרות להרים את הפועלים וכך לאפשר להם גישה נוחה ובטוחה לחלק העליון של הבניין. פרט לכך, שימושם העיקרי הוא הנפת פיגומים וקונסטרוקציות המשמשים את שלד הבניין ומאפשר לפועלים גישה נוחה ובטוחה, שהוא דבר הכרחי למגדלים או לבניינים רבי קומות.

 

בנוסף, מאפשרים גם הרמה של ציוד כבד לרבות חומרי מליטה, מכולות ומבנים ניידים, ריהוט בדגש על ריהוט כבד כמו מקרר ופסנתר והרשימה עוד ארוכה. כשמדובר בסחורה כבדה, האופציה להרמתם מונעת נזק גופני לעובדים וחוסכת בזמן ובעלויות. כל אותם דברים מאפשרים גם העברת מפעלים והעתקתם למען חדש.

 

עבודות המשאית אינן רק לצורכי הבנייה והעברת דירה, אלא אפילו בשלב שלאחר מכן, באמצעותם ניתן לנקות את השטח מפסולת מיותרת שנשארה בסביבת העבודה מהשיפוץ או מהבנייה ולשנע אותו בזריזות ובפשטות לזבל.

 

השימוש במשאיות מנוף מצריך מיומנות ומקצוענות. על הנהג להיות בעל רישיון בתוקף ע"פ התקנים שכן מדובר בעבודות מורכבות מאוד.חשוב לבדוק כי גם החברה היא בעלת ותק וניסיון בתחום. אחריות ומקצועיות קריטית כאן כי שימוש לא נכון עלול להוות סכנה ממשית לחיי אדם. בנוסף, על החברה להיות בעלת רישיון עסקונמצאת בפיקוח מנהל משרד הובלה.

 

עותמאן חסן ובניו בע”מ  

עבודות מנוף, העברת מפעלים, משאיות מנוף, חומרי מליטה

סניף צפון - דיר אל אסד ו ת.ד 95 ו טלפון: 04-9988772 ו פקס: 04-9988275

סניף מרכז - רמת אביב, תל אביב ו ת.ד. 17190 ו טלפון: 03-6990610 ו פקס: 03-7440002

אודות הנגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים