תהליך העברת מפעלים

קו

 

כאשר אנחנו חושבים על העברת בית מדובר בתהליך קשה ומורכב, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בהעברת מפעלים או במוסדות גדול ורחב ידיים עם הרבה ציוד חשוב ומכשור יקר וסבוך.

 

אז ממה מתחילים? תהליך של העברת מפעלים הוא כזה הטומן בחובו צורך לעשות סדר אסטרטגי שכולל מערך התארגנות נכון, שיקל על ההעברה ויפחית כמה שאפשר משיבושי העבודה הצפויים במפעל בתקופה זו.

 

שלבים בהעברת מפעלים

 

תהליך האריזה

תחילה נתחיל עם המחלקות הקריטיות פחות לתפקוד ועם הציוד במשקל הקל יותר לדוגמא, מחלקות משאבי אנוש, ארכיונים ומחסנים ותחזוקה, וכך נמשיך לפי סדר החשיבות שלהן. לאחר מכן נמשיך עם החלק הארי של העברת מפעלים שזוהי למעשה מחלקת הייצור ובה נמצאים כלי העבודה החשובים ביותר. יש לזכור כי הכוונה וסידור מאורגן, הכולל חלוקה בין עיקר וטפל, יניב גם פריקה יעילה, וכך אודות לאריזה נכונה תפקוד המפעל יפגע בצורה המינימלית ביותר.


תהליך ההעברה

העלאת הציוד על כלי הרכב נעשים על ידי מנופים בהתאם לסוג העבודה לפי משקל הציוד וכמובן על פי הרגישויות הקיימות, ולאחר מכן יוצאים לדרך אל עבר הכתובת החדשה. העובדים אשר מבצעים את העברת הכבודה והנהגים הם מקצועיים ועובדים על פי הנחיות ובעלי תודעת שירות גבוהה. העברת מפעלים תקינה צריכה לשמור על הציוד מפני מכות וחבלות, הרטבות (במידה והעברה נעשית בתקופת החורף ויש גשם) או נזק כלשהו שעלול לפגוע ברכוש.

 

תהליך הפריקה

כאשר נגיע אל היעד החדש מתחיל תהליך הפריקה של העברת מפעלים. לעתים נראה כי יהיה עדיף לפצל את ההעברה ולפרוק במועדים שונים על פי המחלקות ולפי חשיבותם. תחילה נתחיל עם המחלקות אשר התוצר שלהן הוא החשוב ביותר וכך להוריד בכמה שאפשר את החוסר ביכולת העבודה וכך למנוע פגיעה מינימלית גם בלקוחות.

 

חברות אשר מתעסקות עם התחום ולוקחות על עצמן עבודות מסוג זה, צריכות לדעת ולהבין את גודל האחריות והמשל המונח על כתפיהן. לכן, כאשר בוחרים חברה מזוג זה מומלץ לפנות לעותמאן חסן ובניו, שהיא חברה בעלת ניסיון רב ומיומנות ללא פשרות בתחום זה בשל עובדים מקצועיים, משאיות בטוחות ומתוחזקות ועובדה על פי התקנים הקיימים.

  מנוף 18-23
 

עותמאן חסן ובניו בע”מ  

עבודות מנוף, העברת מפעלים, משאיות מנוף, חומרי מליטה

סניף צפון - דיר אל אסד ו ת.ד 95 ו טלפון: 04-9988772 ו פקס: 04-9988275

סניף מרכז - רמת אביב, תל אביב ו ת.ד. 17190 ו טלפון: 03-6990610 ו פקס: 03-7440002

אודות הנגישות

הפעל נגישות

בניית אתרים